کاوشگر مهدی مروتی

ارتباط جرم و جنایت با فصل ، ماه ، روز

(آذر/1396    نویسندگان: مهدی مروتی و محمد شاه رضا)



چکیده : ( در حال تکمیل ... )










دیباچه :

 

آیا تا به حال فکر کرده اید که فصل ، ماه و روز تولد هر فرد بتواند میزان جرم و جنایت همان فرد را زیاد یا کم کند ؟ به همین دلیل باعث شد که ما دراین رابطه شروع به تحقیق کنیم شاید شما به این فکر کرده باشید که یک جنایت کار بزرگ تحت تاثیر خانواده اش و خویشاوندانش و یا تحت تاثیر منطقه و محیطی که در آن زندگی می کنند یا میزان مالی اطرافیان یا تنفر فرد از دیگران یک جنایت کار شده با شند ولی فکر نمی کنم درباره ی ارتباط میزان جرم و جنایت افراد با فصل و ماه و روز تولد شخص فکری کرده باشید . اگر فردی به طور مثال خود من در ماه دی در سال 1383 به دنیا آمده ام آیا من زود عصبی و یا عصبانی می شوم می تواند نشانه ی این باشد که همه ی افرادی که در ماه دی به دنیا آمده اند شبیه من باشند یا خیر. در این باره با هم بررسی می کنیم.

 

 

 

روش تحقیق :

روش تحقیق این جانب و دوست عزیزم به صورت کتابخانه ای است ابزار ما هم فیش برداری یا مطالعه است رویکرد تحقیق ما کیفی است و نمونه گیری ما هم به صورت تصادفی و هم غیر تصادفی است .

















 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی